Wednesday, January 12, 2011

HaTi SeMaNgAt JaNgAn PuTuS AsA


hati kenapa kau merasa lemah, putus asa, sedih, letih kenapa wahai hatiku??? kenapa??? kenapa kau merasakan seperti itu?? sebelum ini kau tidak pernah seperti itu... kau tidak pernah merasakan seperti sekarang.. kenapa hati kau semakin hari semakin lemah .. adakah silapku kerana terlalu membiarkan hatimu menyimpan pelbagai masalah sehingga engkau tidak mampu untuk bertahan lagi... bersabarlah wahai hatiku demi tuanmu yang sedang memerlukan kekuatan untuk bangkit semula . aku memerlukan kau hati ku janganlah kau tinggalkan aku sendirian. berilah aku sokongan dan dorongan wahai hati ku... aku bergantung pada mu untuk aku bertahan dan hanya tempat aku luahkan rasa hatiku ini.

ya Allah berikan aku kekuatan hati untuk aku meneruskan perjuagan ku dalam medan ilmu Mu ya Allah ... bantulah aku dan pimpinlah aku ya Allah hanya pada Mu aku bergantung harap dan hanya pada Mu aku memohon pertolongan. ya Allah kenapa aku jadi seperti ini... kemana hilangnya nadzirah yang dulu??? nadzirah yang tidak penah kenal putus asa, yang tidak penah pedulikan kutukan orang,yang tidak peduli sama ada orang benci atau sukanya kemana hilng nadzirah itu??? aku sendiri tak tahu. tapi mulai saat ini aku akan cuba mengubah segalanya. aku akan cuba menjadi yang positif dan menjadi seorang yang ceria. aku akan cuba untuk menjadi seperti nadzirah yang dulu. nadzirah yang sentiasa ceria dan sentiasa senyum. aku rindukan nadzirah itu.

so apa lagi wake up!! nad!! i know u can do it so dont give up !! ok!!! ok sekarang kita tutup buku yang penuh dengan kesedihan dan kita buka buku yang baru iaitu buku yang penuh dengan keceraian..hahaha... aku akan move up diri aku ke arah yang lebih baik... aku tak nak dah lukakan orang sekeliling aku insyallah... tapi aku tak boleh janji sebagai manusia kadang2 kita akan buat orang terluka sama ada secara sengaja or tak sengaja..so aku minta maaf kalau aku ade buat siapa2 yang terasa or sakit hati... dan satu lagi aku harap orang lain mampu terima aku seadanya... aku pun ada kelemahan sama seperti orang lain so aku harap siapa2 yang tak puas hati dengan aku slow talk dengan aku atau berhadapan dengan aku lah yer.. aku tak suka orang cakap belakang2 nie... dan kalau nak tegur tue silalah cakap baik2 yer... jangan nak cakap berlagak sangat dengan aku . aku takut jer..silap hari bulan korang kena sembur balik dengan aku hahaha... so pandai2lah korang bila aku dh mula naik marah jangan salahkan aku lah ok.. sebab aku dah pesan kalau nak tegur boleh tapi perlu secara berhikmah.. peace ^__^

0 My LOvElY fRiEnDs: