Tuesday, April 12, 2011

I LiKe ThIs SoNg- FrEeDoM

first time aku dengar lagu Maher Zin yang baru ni aku dh mula jatuh cinta...aku suka sangat lagu ni .... lagu ni bgi makna buat aku.... dye puyer rentak dan lirik  buat aku tak jemu-jemu dengar lagu  freedom tu... aku suka melodi  dye....  slow bercampur rancak....aku suka sangat.2.. banyak-banyak lagu  yg aku dengar lagu maher zin ni juga yg best....

sbb  dalam lagu dye banyak pengajaran dan nasihat.... kan best kalau aku dapat nyanyi  cam maher zin ni.... dah la rupa dye hensem, lepas tu baik, suara pun sedap   beruntungnya kalau dapat suami cam  dye... gerenti lps ni aku tak cari lain dah hahaha..... nad2 sudah2lah berangan nad....  tu lah aku bila aku dh suka suatu benda tu aku boleh jadi gila dan aku akan tersenyum bila aku dapat benda yg aku suka atau aku dengar hehe.....

lagipun sejak-sejak akhir ni aku suka nak belajar muzik.. aku minat sangat kalau aku dapat beljr muzik dan yang paling buat aku teruja kalau2 ada yang sudi nak ajar aku piano... wah seronoknya.... aku minat sangat nak belajar piano.... tapi bila lah aku dapat belajarkan... hurm... ntah 2 tinggal angan2 jer kot.... sedihya kalau just tinggal angan2... takpela nnti aku akan cbe beljr sendri or tak pun aku mnta kawan aku yg tolong ajarkan kat aku hehe... oklah sampai disini dulu lah cerite kisah ku kalau ada kesempatan nnti aku sambung..

sebelum aku akhiri aku sediakan klip vidoe dri maher zin hope korang semua  enjoy dengar lagu dye..

0 My LOvElY fRiEnDs: