Sunday, May 15, 2011

mEeT My LoVe...


tiga minggu yang lepas ... aku rasa gembira sangat sebab dapat jumpa dengan my Love aku .. aku betul-betul rindu kat dia... sebab aku dah nak dekat setahun tak jumpa dengan dia.. sebab tu bila kali ni jadi jumpa aku begitu excited sangat....nak pergi ke rumah dia.... dan malam tu aku buat la sesuatu yang istimewa untuk dia.. ni firts time aku buat kek coklat ni...bersungguh-sungguh aku buat untuk dia sempena hari jadi dia...dan akhirnya siap juga kek coklat kukus aku tu...waktu aku tengok kek coklat tu cam tak jadi je.. tapi bila aku srh my mom rasa dia kata sedap dn ok.... wah... masa tu aku rasa gembira sangat...sebab kek yang aku buat tu menjadi... aku bersyukur .... dan masa pagi tu aku langsung tak tidur sebab kalu tidur aku takut terlajak la pula nnti merajuk pula my Love aku... dah la my Love aku tu merajuk susah nak pujuk...

untuk memendekan cerite ni aku pun dengan semangat lah bersiap2 nak ke rumah my Love aku tiba2 pula ada benda yang berlaku buat mood aku jadi muram dan bengang..tapi aku tak blh la nak gitahukan apa bendanya tu hehe.. itu biarla rahsia aku haha....lepas aku dh ok dari mood marah2 mom aku pun hntr la aku ke rumah my Love aku tu.. aku rasa seronok sangat...nak jumpa dia...  bila dh sampai rumah Dia .. aku pun pergi jumpa dengan mak dia dan kak dia wah segannya aku sebab dh lama tk jumpa...

dan selepas tu ... aku bagi lah kek coklat yang aku buat tu...dia nampak terkejut... sewaktu dia makan kek aku tu aku rasa berdebar je takut2 tak sedap tapi bila dia makan tiba2 dia cakap sedap wah masa tu aku rasa gembira sangat dan aku asyik tersenyum jer... lepas kitorang makan-makan kitorag pun naik ke atas sembang2  sedar-sedar dh nak dekat malam dh...rasa waktu tu cepatnya berlalu... tak puas rasanya nak sembang dengan dia...walau apa-apa pun aku rasa gembira sangat dapat jumpa dengan dia... walau pun sekejap aku tetap rasa gembira ...akhir sekali ni lah gambar kek coklat yang aku buat... tu...


inilah kek coklat aku tu... tengok pun aku dah rasa selera nak makan hehe perasan lah pula aku ni kan hehe...


kek coklat yang sudap siap dipotong apa lagi makan lah.. wah memang sedap aku tak tipu hehe...

p/s tiba-tiba terasa nak makan kek pula... tapi malas pula nak buat ada tak sapa-sapa yang boleh tolong buat kan hehe.. ^_^

0 My LOvElY fRiEnDs: