Wednesday, February 2, 2011

KebOsAnAn...


time cuti ni aku tak tahu nak buat apa.. kalau aku nak keluar jalan2, aku nak keluar dengan sapa bukan ada member kalau keluar sorang2 bosan pula lagipun aku pun bukan berani sangat nak keluar rumah sorang2. erm... kalau duduk rumah aku 24 jamlah menghadap laptop kalau tak menghadap laptop aku tengok tv, kalau tak tengok tv pun kerja aku dengan membaca novel. tak kisah lah novel islamik or tak semuanya aku baca.. sampai kan novel kanak2 pun aku layan itu tandanya aku dah bosan sangatlah tu huhuhu~~~ sebenarnya aku ada assigment kena buat. tapi tak da rasa lagi nak buat.. maklumat pun ada yang belum cari lagi erm... kenapalah aku malas sangat ni??assigment makin lama makin banyak.... erm.. buka sem ni dengar2 bnyak 


ujian yang menanti.. aku dh lah tak ambik ujian statistik lagi cmner ni...??
kenapalah aku kena ulang balik statistik ni??? dh lah statistik itu pelajaran yang aku tak minat.. kalau bi aku boleh tahan lagi tapi ni statistik boleh naik gila aku dengan pelajaran ni....aku pelik sungguhlah benda yang tak suka benda tu lah yang aku kena ambil berulang kali cmner ni...?? ikutkan hati nak je time exam aku tiru tapi kalau kena tngkap padan muka... akulah sapa srh tiru time exam.. aku nak buat cmner lagi, dh mata pelajaran tu aku tak minat lngsung... ya Allah tolong lah.....aku tak nk kena ulang statistik lagi.... aku nak buat cm ner ni dah memang aku lemah dalam kira2 ni.. aku tak minat lngsung dari kecil lagi... aku tak tahu nak pupuk cm ne 


bgi aku minat statistik....
kan seronok kalau statistik ni ada campur2 ngn unsur islamik minat lah juga aku.. nak belajar tapi tu mustahil.. sbb bnda tu mmg dalam bdng kira2 mna boleh dh ubah....wahhh nak nangis aku bila aku fikir pasal statistik ni... takpe2 nad sabar nad.. jangan putus asa ok.. aku tahu ko boleh nad... jgn mengalah sudah lah yer... hehehe~~~ erm.. dh lah cakap pasal statistik bosan pula aku hehe.. ok aku nak cakap malam ni agak bosan lah juga. aku nak tidur tapi mata tak ngntuk lagi.. cam biasa hobi aku time2 malam cmni apa lagi dengar lagu sambil2 baca novel kalau tak pun duk update blog jerlah kerja aku... erm.... bosannya... takpela.. sampai sinilah aku tulis diari tentang kehidupan aku sebab aku nak prgi tengok ceriter jap... nnti aku sambung lagi yer.. bye2 aku chow dulu peace ^_^

0 My LOvElY fRiEnDs: