Tuesday, February 1, 2011

KeRisAuAn PaDa KaWaN-KaWaN Di MeSiR


hari itu aku dengar berita sekarang ni, mesir tengah huru-hara. kat sana telah berlaku rusuhan risau sangat keadaan kawan2 kat sana. nak nangis pun ada. sbb tak thu khbr berita diorg. ada ker diorg selamat aku tak thu. tapi aku harap sangat yg diorng semua selamat dan tidak berlaku perkara yg tidak baik kat diorg.. tb2 jer hati aku jadi tak keruan dn risau sekarang nie, macm2 aku fikirkan.. adakah diorang selamat?? adakah diorang terlibat dengn rusuhan ?? adakah diorang selamat kalau terus2 tetap kat situ?? aku rasa risau sangat ttg kawan2 ku yang ada disana. semalam aku dengar rusuhan kat mesir semakin menjadi semakin teruk . risaunya harap2 diorang semua selamat dan dapat perlindugan dari Allah.. aku harap keadaan kat sana 


kembali tenang seperti sediakala dan aku tak sabar nak dengar khbar diorang semua..
harap2 tiada yang berlaku apa2 kat diorang.. kawan2 ku yang berada disana, nad doakan keselamatan korang semua disana. dan korang selamat pulang ke tanah air berjumpa dengan keluarga masing2. dan nad harap dapat lah berjumpa lagi dengan kawan2 semua... qudus, kak syita, azie, syahirah dan kawan2 lain harap selamat lah dekat mesir.. dan hari ni tiada mood nak senyum sebab bimbang kn kawan2 disana.... =(

0 My LOvElY fRiEnDs: