Thursday, July 21, 2011

AsSiGmEnT oH AsSiGmEnT


Dah lama tak Update Blog kesayangan aku ni..... rasa rindu pula pada blog aku ni.... sebenarnya sejak akhir-akhir ni aku memang sibuk sikit dengan kelas dan assigment... minggu ni memang sibuk.. sampai kan aku rasa penat je....assigment pun dah mula banyak... dah tu kelas aku yang aplikasi komp tak masuk-masuk lagi.. macam mana ni....runsing-runsing.... 

 kelas pengantar pun sama juga... aku jadi takut nak masuk 2 kelas ni... tapi apa -apa pun aku mesti kuat aku kena habiskan mata pelajaran yang aku ulang sem ni... aku tak nak tangguh lagi dan aku dah tak sanggup dah nak duduk kat kolej aku ni ..hehehe.. :P 

aku harap sem ni aku kuat dan aku boleh tempuh semua dugaan yang Allah berikan pada diri ku... aku taknak dah jadi lemah atau putus asa... aku taknak dah jadi macam sem-sem lepas... yang hidup tak tentu hara je... biarla aku habis kan pengajian aku kat kolej ni dengan cemerlang... aku harap sangat...

oklah sampai disini jerla coretan dariku... sebab mata aku petang-petang ni dah ngatuk jadi aku nak tido jap la hehehe..... salam sayang untuk semua...  

P/s assigment berlambak-lambak bila lanak siap hehe :)

0 My LOvElY fRiEnDs: