Sunday, December 11, 2011

Contest Azam Smart Maal Hijrah 1433H



Dalam minggu ini aku asyik join je Contest, Segmen, GiveAway dan pelbagai lag yang aku sertai minggu ni.. Tapi tak tahu lah menang ke tak ? hanya cuba nasib sahaja. aku bukan apa saja nak join dan nak  bantu memeriahkan lagi  dunia blogger ni. seronok rupanya kalau join macam contest yang bogger lain buat.

kali ni aku join pula contest pasal Contest Azam Smart Maal Hijrah By DRC & CTK kalau siapa-siapa yang belum join boleh lah klik kat link yang aku bagi tu untuk sertai contest ni.

Ok bagi Azam aku semperna Maal Hijrah ini, Aku ingin pertingkatkan lagi mutu belajar aku dan naik kan kembali pointer CGPA aku supaya aku dapat menamatkan sijil Diploma aku dengan baik dan cemerlang. 

Sebab apa aku memilih azam ini, kerana mutu belajar aku sejak akhir-akhir ni merosot. jadi semperna tahun  baru ni aku harap aku dapat mengubah cara aku belajar dan kembalikan prestasi belajar aku  dengan baik dalam masa 5 bulan ini insyallah.

Jadi Siapa-siapa yang belum join contest ni cepatlah join tinggal lagi dua hari sebelum penyertaan di tutup. dan  hadiahnya semuanya lumayan. kalau nak tahu lebih lanjut sila lah Tekan Di Sini. Siap ! 

akhir sekali saya tag kepada :


0 My LOvElY fRiEnDs: