Sunday, December 11, 2011

Kontest senyuman menawan.


Syarat-syarat untuk join kontest ni 

1#  tak wajib kami. huda dan daten yusfarina 

2#  rajin2 kan melawat page para sponsor kami.

3# tepek banner pastu direct link ke blog huda

4# buat satu entry  letak satu gamba tengah senyum. tak kesah laa senyum menggoda etc. kami terima. :]
lebih pon takpe : D

url entry, letak di bahagian komen blog ini

5# tag dua orang rakan anda. * tak wajib.
terbuka pada lelaki dan perempuan

Sepenuhnya Keputusan Daripada  Para Juri :D

Ok dah sebut pasal syarat-syarat. korang mesti nak tahu kan apa hadiahnya kalau korang menang. Antara hadianya ialah


1st place ;
wang tunai RM40
topup RM10 [ Maxis , Celcom , Digi ]

1x key chain 

2nd place ; 
wang tunai RM30
topup RM10 [ Maxis , Celcom , Digi ]
1x key chain 

3rd place ;
wang tunai RM20
topup RM5 [ Maxis , Celcom , Digi ]
1x key chain 

Dan banyak lagi hadiah yang menanti anda.


Ini contest yang ke berapa kali aku tak ingat. tapi aku join contest yang tajuknya Contest senyuman menawan. sape2 nak join boleh lah klik kat tajuknya itu.. tapi korang kenalah cepat sebab contest ni tinggal 2 hari lagi sebelum tarikh tutupnya pada 13.12.2011.

ok aku nak pertaruhkan gambar aku yang ini  


aku yang pakai tudung kuning tu. ni je gambar aku yang rasa ok . sebenarnya tak lawa pun tapi aku suka gambar ni nampak cantik.. 

saya tag :




siap!

0 My LOvElY fRiEnDs: